top of page
banner 01.jpg

FINPRO E-ARŞİV

FINPRO E-Arşiv çözümü, SAP üzerinde çalışırken arka planda entegratör firma web servisleri aracılığıyla fatura gönderim & alım süreçlerini ve diğer işlemleri yürütür. 

4423.jpg

1. NASIL ÇALIŞIR?

• SAP sisteminde fatura kesildiğinde bilgiler toplanır. Fatura, E-Arşiv gönderim ekranına düşer.

Giden faturalar ekranında fatura kontrolleri yapılarak, gönderim işlemi başlatılır.

E-Arşiv faturalar, saklanması için özel entegratör sistemine gönderilir. GİB’e topluca aylık bildirilir.

Faturalar alıcı tarafından yanıtlanır. Temel faturalar için alıcının yanıt verme şansı yoktur.

Alıcı tarafından verilen yanıtlar ve faturanın gönderim durumları SAP gönderim ekranında raporlanır.

2. FAYDALARI

• SAP içerisinde çalışır. Entegratör portalına girme ihtiyacı yoktur. 

Kullanımı kolaydır. Tüm işlemler tek menü üzerinden yürütülür.

Faturaların gönderimi, takibi ve raporlanması kolaylaşır.

Gelen faturaların yönetimi çok kolaydır. Faturaların onay ve muhasebeleşme durumları takip edilebilir.

Kağıt ve yazdırma, kargolama, fiziksel arşivleme maliyetlerini azaltır.

Faturalar dijital ortamda saklanır. Faturalara istendiğinde rahatlıkla ulaşılabilir.

data-collection.png
Manuel Veri Girişinde Azalma
report.png
Uyarlanabilir
Esnek Yapı
adjust.png
Esnek
Raporlama
approval.png
Hazır
Kurgu
approved.png
Kolay ve Hızlı Kullanım
  • Kurulumu nasıl yapılır?
    Kurulumu transport requestlerin sisteme yüklenmesiyle yapılır. İmplementasyon, «uyarlamalar» menüsündeki adımlarla başlar. Faturalar üzerinden bilgilerin toplanması için SAP SD, FI, MM kurguları incelenir ve buna göre uyarlama ve geliştirme yapılır. Müşterinin fatura tasarımları yapılır.
  • Tüm E-Fatura mükellefleri sistemde görülüyor mu?
    GİB sisteminde tanımlı tüm e-fatura mükellefleri SAP içerisinde güncel olarak tutulmaktadır. E-Fatura Mükellefleri, SAP içerisinde tanımlı carilerin mükellefiyet bilgileri raporlarını öğrenebilir. Ayrıca hem müşteri hem de fatura bazında e-fatura gönderim senaryosu (temel/ticari) tanımı yapılabilir.
  • Gelen faturalar hangi kriterlere göre ayrıştırılabilir?
    Seçim ekranında, fatura başlık bilgileri (şirket kodu, fatura tarihi, E-Fatura numarası, faturanın onay adımı, vb) ile filtreleme, fatura muhasebeleşme durumuna göre filtreleme ve faturanın muhatabına göre (müşteri/satıcı kodları, VKN, vb ) filtreleme özellikleri mevcuttur.
  • Gelen fatura onay ekranı hangi amaçla kullanılır?
    Gelen faturalar, GİB nezdindeki onay verilmeden ya da muhasebe işlemi yapılmadan önce şirket içi onaylardan bu ekran sayesinde geçirilebilir.
  • SAP Sistemi dışında kullanabilir miyiz?
    Ürün SAP içerisinde çalışır. Harici bir sistemde oluşturulan faturalar SAP’ye aktığında kokpite de düşer. SAP’ye aktarılmayan faturaların kokpite düşürülmesi istenirse uygun entegrasyon çalışması yapılmalıdır.
  • SAP içerisinde farklı modül verileri ile entegrasyon sağlanabiliyor mu?
    SAP içerisinde fatura kesilebilecek 3 modül bulunur. SD, FI ve MM. Bu modüllerden kesilen faturalar sisteme entegre şekilde çalışır.

Referanslar

wahl.jpg
NAME.jpg
referanslar-124.jpg
golf.jpg
FRIMPEKS.jpg
bizerba.jpg
AKTÜL.jpg
adisseo.jpg
ALCE.jpg
makina takım.jpg
YILGENCİ.jpg
TWF.jpg

Entegratör Firmalar

turkcell.jpg
uyum.jpg
idea.jpg
digitalplanet.jpg
bottom of page