top of page
banner 01.jpg

FINPRO E-DEFTER

FINPRO E-Defter Çözümü, firmaların yasal olarak zorunlu defterlerinin (Yevmiye Defteri ve Beratı, Defter-i Kebir ve Beratı) SAP içerisinden resmi format ve düzenlemelere (GİB) uygun olarak dijital şekilde hazırlanmasını, yönetilmesini ve saklanmasını sağlar.

4423.jpg

1. NASIL ÇALIŞIR?

SAP üzerinde anlaşmalı entegratörün talep ettiği formata uygun dosya çıkartılır.

Dosya hazırlanırken SAP ekranları eksik/hatalı verilere ait uyarılar verir.

Dosyanın Entegratör’e yüklenmesi ile başlayan süreçler entegratör arayüzünden yapılır.

2. FAYDALARI

• SAP muhasebe kayıtları çözüm üzerinden güvenilir şekilde düzenlenir ve yönetilir.

Kayıtlarda düzeltme ve filtreleme işlemleri pratik ve hızlıdır. 

Defterlere ait dijital veriler entegratör firmalar sayesinde 10 yıl saklanır.  

Operasyonel yönetim, çıktı alma ve arşivleme maliyetlerini azaltır. 

Muhasebe işlemlerinin içeriğinin GİB’e gönderilmesi zorunluluğu kalkar.

Defterlerin noterden onaylanma zorunluluğu kalkar.

technology.png
SAP ile
Entegre
report.png
GİB Standartlarına Uyumlu
adjust.png
Esnek Yapı &
Raporlama
approval.png
Hazır
Kurgu
practice.png
Hızlı ve Pratik
Kullanım
  • Kurulumu nasıl yapılır?
    Kurulumu transport requestlerin sisteme yüklenmesiyle yapılır. İmplementasyon, «uyarlamalar» menüsündeki adımlarla başlar. Faturalar üzerinden bilgilerin toplanması için SAP SD, FI, MM kurguları incelenir ve buna göre uyarlama ve geliştirme yapılır. Müşterinin fatura tasarımları yapılır.
  • Tüm E-Fatura mükellefleri sistemde görülüyor mu?
    GİB sisteminde tanımlı tüm e-fatura mükellefleri SAP içerisinde güncel olarak tutulmaktadır. E-Fatura Mükellefleri, SAP içerisinde tanımlı carilerin mükellefiyet bilgileri raporlarını öğrenebilir. Ayrıca hem müşteri hem de fatura bazında e-fatura gönderim senaryosu (temel/ticari) tanımı yapılabilir.
  • Gelen faturalar hangi kriterlere göre ayrıştırılabilir?
    Seçim ekranında, fatura başlık bilgileri (şirket kodu, fatura tarihi, E-Fatura numarası, faturanın onay adımı, vb) ile filtreleme, fatura muhasebeleşme durumuna göre filtreleme ve faturanın muhatabına göre (müşteri/satıcı kodları, VKN, vb ) filtreleme özellikleri mevcuttur.
  • Gelen fatura onay ekranı hangi amaçla kullanılır?
    Gelen faturalar, GİB nezdindeki onay verilmeden ya da muhasebe işlemi yapılmadan önce şirket içi onaylardan bu ekran sayesinde geçirilebilir.
  • SAP Sistemi dışında kullanabilir miyiz?
    Ürün SAP içerisinde çalışır. Harici bir sistemde oluşturulan faturalar SAP’ye aktığında kokpite de düşer. SAP’ye aktarılmayan faturaların kokpite düşürülmesi istenirse uygun entegrasyon çalışması yapılmalıdır.
  • SAP içerisinde farklı modül verileri ile entegrasyon sağlanabiliyor mu?
    SAP içerisinde fatura kesilebilecek 3 modül bulunur. SD, FI ve MM. Bu modüllerden kesilen faturalar sisteme entegre şekilde çalışır.

Referanslar

N11.jpg
SCOTTY.jpg
ALCE.jpg
wahl.jpg
TWF.jpg
NAME.jpg

Entegratör Firmalar

edoksis.jpg
uyum.jpg
digitalplanet.jpg

Bize Ulaşın

Müşterilerine özgün ve etkin değerler katmayı bir ilke edinmiş FINPRO, dijital dönüşüm ve süreç optimizasyonu alanlarında yaygın kullanımda olan inovatif çözümler sunmaktadır.

Adres

Cevizli Mah. Tansel Cad. Bulut Plaza Bina No: 12-18, Kat: 9, Daire: 68

İstanbul, Maltepe 34846 , TR

E-posta

Telefon

0850 888 36 77

İletişim

Teşekkürler

© 2023 Atabay

bottom of page