1. NASIL ÇALIŞIR?
• Bankalara ait güvenli bağlantı kurulumları gerçekleştirilir.
• Kullanıcı adı ve şifresiyle hesap ekstrelerine erişim sağlanır.
• Tek bir işlem koduyla elektronik hesap özeti kokpit ekranına giriş yapılır.
• SAP sistemine aktarılan hesap hareketleri, ekstre programı sayesinde görüntülenir ve muhasebeleştirilir.
• Bir ekran üzerinden tüm bankaların görüntülenmesi ve hesap hareketlerinin kontrol altına alınması sağlanır.
• Belirlenen zamanlarda otomatik veri aktarımı yapabileceği gibi manuel aktarım da yapılabilir.
• Gruplanmış veriler, hesap hareketlerinin toplamlarını da özetler.
• İşlem detaylarına kolay ulaşım sağlanır.
2. FAYDALARI
• Tüm bankalardaki hesaplarınızın detaylarına aynı anda, tek ekranda online ulaşabilirsiniz.
• Banka hareketlerinizi belirli aralıklarla otomatik olarak veya manuel tetiklemeyle muhasebeleştirebilirsiniz.
• Nakit durum/akış ve bakiye raporlarıyla finansal süreçlerinizi yakından takip edebilirsiniz.
e-Dönüşüm Çözümleri
Finansal Çözümler
Bankacılık Çözümleri
Hareketlerin Otomatik Muhasebeleştirilmesi
Manuel Veri Girişinde Büyük Oranda Azalma
%100 Banka – SAP Hesap Mutabakatı
Uyarlanabilir Esnek Yapı
Kolay ve Hızlı Kullanım
Tüm Bankalara Uyumlu
% 70 Hazır Kurgu
Hazır Fiori Rapor Setleri
Nakit Akış Raporunu Destekleyen Yapı
Esnek Raporlama
-
Kurulumu nasıl yapılır?Kurulumu transport requestlerin sisteme yüklenmesiyle yapılır. İmplementasyon, «uyarlamalar» menüsündeki adımlarla başlar. Faturalar üzerinden bilgilerin toplanması için SAP SD, FI, MM kurguları incelenir ve buna göre uyarlama ve geliştirme yapılır. Müşterinin fatura tasarımları yapılır.
-
Tüm E-Fatura mükellefleri sistemde görülüyor mu?GİB sisteminde tanımlı tüm e-fatura mükellefleri SAP içerisinde güncel olarak tutulmaktadır. E-Fatura Mükellefleri, SAP içerisinde tanımlı carilerin mükellefiyet bilgileri raporlarını öğrenebilir. Ayrıca hem müşteri hem de fatura bazında e-fatura gönderim senaryosu (temel/ticari) tanımı yapılabilir.
-
Gelen faturalar hangi kriterlere göre ayrıştırılabilir?Seçim ekranında, fatura başlık bilgileri (şirket kodu, fatura tarihi, E-Fatura numarası, faturanın onay adımı, vb) ile filtreleme, fatura muhasebeleşme durumuna göre filtreleme ve faturanın muhatabına göre (müşteri/satıcı kodları, VKN, vb ) filtreleme özellikleri mevcuttur.
-
Gelen fatura onay ekranı hangi amaçla kullanılır?Gelen faturalar, GİB nezdindeki onay verilmeden ya da muhasebe işlemi yapılmadan önce şirket içi onaylardan bu ekran sayesinde geçirilebilir.
-
SAP Sistemi dışında kullanabilir miyiz?Ürün SAP içerisinde çalışır. Harici bir sistemde oluşturulan faturalar SAP’ye aktığında kokpite de düşer. SAP’ye aktarılmayan faturaların kokpite düşürülmesi istenirse uygun entegrasyon çalışması yapılmalıdır.
-
SAP içerisinde farklı modül verileri ile entegrasyon sağlanabiliyor mu?SAP içerisinde fatura kesilebilecek 3 modül bulunur. SD, FI ve MM. Bu modüllerden kesilen faturalar sisteme entegre şekilde çalışır.