top of page
banner 01.jpg

FINPRO SANAL POS

Kredi kartlarıyla temasa gerek kalmadan sadece kart üzerindeki bilgilerin online girilmesiyle yapılan sanal POS müşteri tahsilatlarının SAP içerisinden muhasebeleştirilmesini ve raporlanmasını sağlar.

4423.jpg

1. NASIL ÇALIŞIR?

Sanal POS hizmeti sunan kuruluşlara güvenli bağlantı üzerinden web-servis entegrasyonları sağlanır.

Sanal POS ödeme sistemine fatura detayları aktarılır. Aktarılan detaylara göre fatura bazlı ödeme olabileceği gibi serbest ödeme de yapılabilir.

Gerçekleşen ödeme ve iptal işlemleri SAP sistemine aktarılır. Fatura bazlı ödemeler sonucunda fatura bazlı denkleştirme yapılır. Kısmı ödeme olduysa oluşan kısmi denkleştirme belgesi tekrar sanal pos sistemine aktarılır.

Entegrasyon süreçleri ile tahsilata ilişkin muhasebe kaydı ve denkleştirme SAP içerisinde otomatik oluşur. 

2. FAYDALARI

Tüm sanal POS hareketleri SAP içerisinden izlenebilir ve yönetilebilir.

Tahsilat işlemleri anlık ve otomatik olarak SAP sistemine aktarılır.

Müşteri cari hesaplarında tahsilatlara ilişkin kayıtlar ve denkleştirmeler otomatik oluşturulur.

Sanal POS hareketleri özet raporları oluşturulabilir.

Doğru ve hızlı nakit durumu raporlamasına katkı sağlar.

system.png
SAP Uyumu
report.png
Uyarlanabilir
Esnek Yapı
adjust.png
Esnek
Raporlama
approval.png
Hazır
Kurgu
approved.png
Kolay ve Hızlı Kullanım
  • Kurulumu nasıl yapılır?
    Kurulumu transport requestlerin sisteme yüklenmesiyle yapılır. İmplementasyon, «uyarlamalar» menüsündeki adımlarla başlar. Faturalar üzerinden bilgilerin toplanması için SAP SD, FI, MM kurguları incelenir ve buna göre uyarlama ve geliştirme yapılır. Müşterinin fatura tasarımları yapılır.
  • Tüm E-Fatura mükellefleri sistemde görülüyor mu?
    GİB sisteminde tanımlı tüm e-fatura mükellefleri SAP içerisinde güncel olarak tutulmaktadır. E-Fatura Mükellefleri, SAP içerisinde tanımlı carilerin mükellefiyet bilgileri raporlarını öğrenebilir. Ayrıca hem müşteri hem de fatura bazında e-fatura gönderim senaryosu (temel/ticari) tanımı yapılabilir.
  • Gelen faturalar hangi kriterlere göre ayrıştırılabilir?
    Seçim ekranında, fatura başlık bilgileri (şirket kodu, fatura tarihi, E-Fatura numarası, faturanın onay adımı, vb) ile filtreleme, fatura muhasebeleşme durumuna göre filtreleme ve faturanın muhatabına göre (müşteri/satıcı kodları, VKN, vb ) filtreleme özellikleri mevcuttur.
  • Gelen fatura onay ekranı hangi amaçla kullanılır?
    Gelen faturalar, GİB nezdindeki onay verilmeden ya da muhasebe işlemi yapılmadan önce şirket içi onaylardan bu ekran sayesinde geçirilebilir.
  • SAP Sistemi dışında kullanabilir miyiz?
    Ürün SAP içerisinde çalışır. Harici bir sistemde oluşturulan faturalar SAP’ye aktığında kokpite de düşer. SAP’ye aktarılmayan faturaların kokpite düşürülmesi istenirse uygun entegrasyon çalışması yapılmalıdır.
  • SAP içerisinde farklı modül verileri ile entegrasyon sağlanabiliyor mu?
    SAP içerisinde fatura kesilebilecek 3 modül bulunur. SD, FI ve MM. Bu modüllerden kesilen faturalar sisteme entegre şekilde çalışır.

Referanslar

IKINCIYENI.jpg
PANEK.jpg
MOOV.jpg
GARENTA.jpg
TORKU.jpg
SUTAS

Çözüm Kapsamındaki Sanal Pos Kuruluşları

iyzico.jpg
asseco.jpg
netahsilat.jpg

Bize Ulaşın

Müşterilerine özgün ve etkin değerler katmayı bir ilke edinmiş FINPRO, dijital dönüşüm ve süreç optimizasyonu alanlarında yaygın kullanımda olan inovatif çözümler sunmaktadır.

Adres

Cevizli Mah. Tansel Cad. Bulut Plaza Bina No: 12-18, Kat: 9, Daire: 68

İstanbul, Maltepe 34846 , TR

E-posta

Telefon

0850 888 36 77

İletişim

Teşekkürler

© 2023 Atabay

bottom of page