top of page
banner 01.jpg

FINPRO TEMİNAT YÖNETİMİ 

Teminatların takibi, raporlanması ve onay akışları süreçlerinin SAP içerisindeki Fiori ekranlar üzerinden kolay ve pratik şekilde yapılmasını sağlayan FİNPRO çözümüdür.

4423.jpg

1. NASIL ÇALIŞIR?

• Teminat Girişi, Teminat İşlem ve Raporlama Ekranı ve Teminat Hatırlatma Yönetici ekranlarına ulaşılır. 

Teminata ait veriler ve ilgili dokümanlar giriş ekranına yüklenerek, eski teminatlar kokpite alınır.

Teminat raporlama ve işlem ekranı sayesinde teminatların tüm detayları görüntülenir. 

Teminat çıkış, vade güncelleme, belge ekleme ve komisyon girişi gibi işlemler bu ekrandan yürütülür.

 

Teminat onay adımlarına uygun onay kurgusu geliştirilir.  

Ek ihtiyaçların tespit edilir ve geliştirmeler yapılır. 

2. FAYDALARI

Teminat mektuplarının mutabakatları güvenilir ve hızlı şekilde gerçekleştirilir. 

Teminatların otomatik olarak çıkış kaydı atılabilir.

Teminatların vadeleri güncellenebilir. 

Çıkışı yapılmış olan bir teminatın iadesi geri alınarak teminat tekrar geçerli hale getirilebilir.

Müşteri ve firmanın ödediği komisyon detayları görüntülenebilir.  

Vadesi yaklaşan veya geçen teminatlar için istediğimiz gün aralığına göre detayları içeren mail atılabilir. 

Teminat onaylarına ait onay hiyerarşi detayına göre dinamik şekilde stratejiler kurgulanabilir. 

document.png
%100 Teminat Mektubu Mutabakatı
calendar.png
Doğru Vade Tarihi Takibi
search (1).png
Onay
Kurgusu
approval.png
Hazır
Kurgu
approved.png
Kolay ve Hızlı Kullanım
  • Kurulumu nasıl yapılır?
    Kurulumu transport requestlerin sisteme yüklenmesiyle yapılır. İmplementasyon, «uyarlamalar» menüsündeki adımlarla başlar. Faturalar üzerinden bilgilerin toplanması için SAP SD, FI, MM kurguları incelenir ve buna göre uyarlama ve geliştirme yapılır. Müşterinin fatura tasarımları yapılır.
  • Tüm E-Fatura mükellefleri sistemde görülüyor mu?
    GİB sisteminde tanımlı tüm e-fatura mükellefleri SAP içerisinde güncel olarak tutulmaktadır. E-Fatura Mükellefleri, SAP içerisinde tanımlı carilerin mükellefiyet bilgileri raporlarını öğrenebilir. Ayrıca hem müşteri hem de fatura bazında e-fatura gönderim senaryosu (temel/ticari) tanımı yapılabilir.
  • Gelen faturalar hangi kriterlere göre ayrıştırılabilir?
    Seçim ekranında, fatura başlık bilgileri (şirket kodu, fatura tarihi, E-Fatura numarası, faturanın onay adımı, vb) ile filtreleme, fatura muhasebeleşme durumuna göre filtreleme ve faturanın muhatabına göre (müşteri/satıcı kodları, VKN, vb ) filtreleme özellikleri mevcuttur.
  • Gelen fatura onay ekranı hangi amaçla kullanılır?
    Gelen faturalar, GİB nezdindeki onay verilmeden ya da muhasebe işlemi yapılmadan önce şirket içi onaylardan bu ekran sayesinde geçirilebilir.
  • SAP Sistemi dışında kullanabilir miyiz?
    Ürün SAP içerisinde çalışır. Harici bir sistemde oluşturulan faturalar SAP’ye aktığında kokpite de düşer. SAP’ye aktarılmayan faturaların kokpite düşürülmesi istenirse uygun entegrasyon çalışması yapılmalıdır.
  • SAP içerisinde farklı modül verileri ile entegrasyon sağlanabiliyor mu?
    SAP içerisinde fatura kesilebilecek 3 modül bulunur. SD, FI ve MM. Bu modüllerden kesilen faturalar sisteme entegre şekilde çalışır.

Referanslar

ÇELİKMOTOR.jpg
ANADOLU ISIZU.jpg
KLV.jpg
KONYA ŞEKER.jpg
İNCİ YUASA.jpg
bottom of page